00.54

åååh vad tiden kan stå till ibland? saknar skolan lite ibland. Hade i princip alltid något att göra o tänka på. NU är jag helt glömsk. Kommer inte ihåg någonting. När man gick i skolan var det dunder shönt när man sluta för dagen på fredagen. ååh. sen var jag ledig måndagar i 3an så det var ännu shönare. Eller när man gjort klart allting o kunde ta en eftermiddag o "slappa" utan att behöva tänka på att " aa måste skriva det, måste skriva så" Uppskattade allting mycket mer. Nu är varje dag lika dan, den här vintern måste ha kännts som den lääängsta för mig. Äsch nu ska jag inte klaga för myckt, inte alla som får åka iväg över hela sommaren o jobba i rhodos! Hoppas jag träffar grymma människor där. bla bla bla. Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0