03.20

hjälp mig sova någon? igår kunde jag somna förens 6 på morgonen. vet inte vad det är med mig. Jag är helt enkelt inte trött. Eller för trött för att sova? vad hjälper mot sömnproblem förutom tabbletter? te, typ? äsch jag vet inte. wiho nästa vecka blir jag 20 barre larre! En ny epok i mitt liv! kan man säga så? det kändes rätt. Nu har jag tatt tag i mitt liv någelunda, borta hela sommaren, sen har ja suttit och kikat högskolor i stockholm till i höst. Så lika bra att satsa. vill inte komma hem och sitta en hel höst/vinter som jag gjort nu. Nej då kommer jag gå under kan jag lova. Eskilstuna är man inte så sugen på att bo kvar i. Det har inte så mycket att ge längre. Kanske börja om helt och hållet med en ny stad med! Har ju alltid haft planer att jobba utomlands och flytta till en annan stad efter studenten. Kommer väl ångra sig när man närmar sig 30 om man sitter och ugglar i sin hemort hela livet. hah nej nu lät jag negativ mot kära eskilstuna, förstå mig inte fel. jag har mååånga fina minnen här. Och jag är en person som har svårt att bryta vanor. Men de blir jag illa tvungen i sommar allt. Nej nu ska jag kolla klart på " det allra bästa med Felix härngren" Aldrig digga den killen, men efter solsidan tycker jag han är riktigt rolig!

Så är de väl bara invänta john blund. Och hoppas jag blir trött inann de börja ljusna ute !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0