deppinlägg

Det är jobbigt att börja på ny kula i sitt liv, när man är van vid något/någon så länge. Sen blir allt nytt helt plötsligt. Att ha någon vid sin sida, och att älska någon är underbart. Men man måste stå på sina egna ben själv någon gång. Jag har inte gjort de på ett bra tag. Och jag hoppas jag blir en gladare starkare människa. Imorgon kan man säga att jag börjar på ett nytt kapitel i mitt liv. Själv. Sen kan man aldrig bestämma framtiden. Just nu är allt bara suddigt för mig, känner mig så nere och förvirrad. Trodde aldrig att en person kunde sjunka så lågt. Men det är väl min tur att få hjärtat krossat. Livet är ju en bergodalbana. Ibland är de bra och ibland värre. Just nu är mitt mål att komma på fötter igen. Jag vet att jag kommer bli älskad och älska igen. Men en sak är säker mina kära, jag släpper inte in någon lika lätt igen. För detta är dock inte roligt. Men tiden läker alla sår? är det inte så man säger. Får väl de hur bra det funkar för mig. Hoppas alla ni där ute som älskar någon tar vara på det riktigt noga. Man ska väl ha tur att man uppnåt "kärlek" vid denna ålder.
 
Att det kunde kännas så bra att skriva av sig i en blogg trodde jag aldrig. Jag fatta mig inte riktigt på människor som hade blogg förut. Men de e helt OK ! Nu har jag ju det själv. Nej ni får ursäkta min depphet, men imorgon blir de bättre för då är de partäy !! på högnivå. Ska bli så packad så ja deckar. Neej men supa till det ska jag. det var faktiskt länge sen jag blev riktigt full. Har kört piano ganska många helger nu. Fattar inte varför? jag blir ändå alltid liiiika bakis. så får vi inte glömma att nästa vecka blir en ny vecka med hård träning!!

Sov gott alla söta !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig , man måste lära sig o stå på egna ben och man tror inte man fixar det vissa tider, men Jag vet att allt kommer bli bra och allt kommer falla på plats så som man själv vill ha det.

2011-04-02 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0