Goooooooooooodkväll

godkväll mina kära !
Hoppas ni har en dyng eller lugn fredag! Själv har jag bara tagit de lungt. de har varit toppen! men imorgon är de andra bullar, då är de valborg + stockholm = alkohol för min del! kameran ska med också! så  ska jag försöka ta myckt biiilder. Jag tycker alltid de är roligt att kolla bilder, folk ja känner eller inte känner. Happ denna vecka har jag faktiskt känt mig glad, ovanligt glad på länge. såå shönt. jag ser så mycket fram emot min resa och mitt nya boende. Känner inge behov av att stanna här. Synd dock att saker o ting tar slut som kunde blivit någe bra. Men  jag är öppen för nya människor och nya saker i mitt liv nu. Nää hörrni! Jag ska kolla klart reprisen av BB klart nu eftersom ja missaa tidigare. Sen ska jag kolla klart en film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0