hallå!

Hej hej min kära, förlåt för att jag inte bloggat på 2 dagar. har inte riktigt varit på topp. Och om jag skulle bloggat skulle det bara vara arga o lessna inlägg. åhh vad jag har sovit shönt inatt, jag somnade strax efter 1 och det är nog några timmar innan 6-7 på morgonen. dock sov jag fram tills nu? Sov inte i min egen säng i natt, tror de var därför jag somna direkt. Ibland får ja något konstigt att jag inte kan sova bra i min säng? konstigt.
 Dem här dagarna har jag inte gjort ett piss! Idag funderar jag på att ta en sväng på stan, boka klipptid. MÅSTE klippa mitt otroligt slitna hår. kan knappt ha de utsläppt. Funderar på att säga " klipp av allt slitet" men då lär jag inte ha så himla långt hår längre. buhu. Nej ni får tyvär ingen bild, de kommer senare!

ha de gött alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0