Mina drömmar

Mina drömmar

Jag har många drömmar, min dröm har alltid vart att få åka utomlands och jobba, och den har ju slått in. sen har jag ju framtids drömmar. Jag vill känna när jag är gammal och grå att jag verkligen levt mitt liv. Jag vill resa runt, känna att jag lever. Kan inte säga att jag har en stor dröm utan jag har många små olika. Jag har alltid viljat vara en ung mamma. Vilket har ändrats med tiden, med ung menar jag 18-20 års åldern. Nu känner jag att jag vill leva livet fullt ut, jag vill åka till afrika och sova i tält i savannen men vilda djur, jag vill göra någon påverkan i "världen" , jag vill skaffa mig en karriär. jag vill ha flera barn, man , och hus! Jag vill känna någon dag att jag levt mitt liv helt OK som jag velat det. Jag vill inte kolla tillbaka och ångra eller tänka att jag skulle gjort tvärtom.
Det är nog min största dröm, att jag levt ett bra liv som jag inte kommer ångra.

sådär de va lite om det, nu ska jag byta om lite sen dra ut! vi hörs ikväll eller imorgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0