16.23

Preventilmedel?
Jag har haft 3 olika p-piller, inget har funkat för mig. Dom första som börjar på N något? Fick jag ont i brösten av och mådde illa typ varje dag?, så jag gick ju och trodde jag var gravid hela tiden. Tills ja kom på att det kan vara p-pillerna. då bytte jag till några andra och hade dom kanske 3 månader innan jag började få världens huvudvärk varje dag. Jag hade ont nästan hela tiden och kunde knappt vara utanför mitt rum vissa dagar. Och sen kom jag på att det kanske var p-pillerna och som sagt japp de är klart det var, då fick jag byta till mini-piller. Och ja dom var väl okej, förutom att jag fick humörsvägningar om jag inte tog dom exakt samma tid varje dag, eller börja blö från ingenstans? Så jag slutade med p-piller helt och hållet ettt tag. Och då mådde jag som bäst! men var sen tvungen att skaffa något slags skydd så jag tänkte jag skulle pröva på p-stav! BIG NO! Min kropp ville ju inte sammarbeta såklart. Jag hade det ett år och blödde typ vajre dag? Ett helvettes år kan jag säga, mitt humör var upp och ner heeela tiden. Iallafall nu då? nu har jag p-plåster. Typ mitt enda alternativ? och så finns det p-ring såklart. Men det finns ju inte ett snyggt ställe på kroppen att sätta en jävla plåster på? så jag har det på underarmen så man ser de när ja rör min vänstra arm. men nej? seriöst. det är fult och sitter inte alltid kvar som det ska. Men men vad ska man göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0