16.32

Läste om de som hänt kenza och hennes vänner på Rhodos, Läskigt o tragiskt att det ska vara sådär. greker verkar tycka om turister. Iallafall runt bargatan? Men de är klart dom vet ju att man är där för att festa och kanske inte är så himla nykter. När jag var där nere var de 2 st som blev drogade, och en tjej som höll på bli våldtagen i en gränd av en grek. Inte nog med det så stod dom och drog i en att man skulle gå med dom, och försökte sliska sig på en o pussa en. Tappa bort mina vänner ett antal timmar där nere en natt, och vimla omkring där ett par timmar, och de var dom värsta timmarna i mitt liv, nej men nästan. Jag kunde inte använda min telefon, och min rumskamrat hade nyckeln. vi delade nyckel vilket inte var så smart. så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. våran lägenhet låg längst bort av alla arbetares. så man var tvungen att gå en bit och sen ner i en liten gränd. Dit gick jag fram o tillbaka ett antal gånger, men kom ju inte in i lägenheten. nej de var hemskt. Man ska vara försiktig när man är o reser sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0