förhållande

Sitter och kolla jersey shore, och för er som kollar det eller följt det vet nog att 30% av de handlar om sam o ronnie och deras ständiga bråk och förhållande. Förut hade jag väldigt lätt att sitta o döma andras förhållande för man själv inte blivit sårad. Jag hade tur med mitt första seriösa förhållande, vi varade 3 år men hade inte ett enda stort bråk och gjorde inte slut en ända gång. tills de var slut på riktigt då. Alla förhållande är ju olika såklart, och det kan vara väldigt påfrestande och jobbigt. och ibland känns de inte ens värt att försöka. Och ibland känns det helt underbart. Men något jag vet och lärt mig är att inte döma andras förhållande. Att det inte alltid är lätt, men man får hoppas att allt lönar sig i slut änden. Jag vet att många dömer mitt o simons förhållande, vilket kan vara förståligt. Vi är inte pojkvän flickvän, men vi arbetar på vårat förhållande och ser vart de leder. han kom med många ursäkter vilket jag hade lovat mig själv att inte ta emot. men han har varit söt och behandlat mig väl nu även om ja märker att han går tillbaka till de bekväma att ha mig omkring. Vi får se vart de leder om de blir något eller om de inte leder någonstans alls. Vissa förhållande blir starkare efter svakor, och vissa rinner ut i sanden.   

                     

Iallafall, gick bra idag på utbildningen ! gud vad roligt de är. Ska köra på nu tisd,onsd,torsd sen på fredag eller lördag har jag praktik då ska ja få pröva på en stund ! wohhhoooo läskigt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0