förlåt förlåt förlåt

Jag har inte orkat uppdatera. Men ja ska skriva lite kort vad jag gjort och så får ni se lite bilder med!
På simons o min 2års dag åt vi lite tacco sen köpte vi några öl och åkte hem till han. Där var jacob,tim o någon mer som jag faktiskt inte kommer ihåg vad den heter. Då ville dom med dricka så vi alla satt o små drack lite. Sen ville dom ner till krogen så vi började traska dit. Ingen aning hur länge vi var där men sen bar de av på fest i mesta? Där vi träffa felicia med. så åkte alla tbx till simon o jacob. o sen kommer jag inte ihåg mer.
Jaapp, dagen efter skulle jag sitta hundvakt o (barnvakt) åt min lillebror. ooo hundar. Men på dagen var vi i sundbyholm ocg badade, sen bjöd tim o milkshake o max. Vi vrar i borsökna en sväng med. Sen åkte vi till mig o grillade resten av kvällen. som tim bjöd på med!! sikken änna de där:)
oo nu sitter jag här, nyss ätit varit ute med hundarna och gett dom mat... så tänkte hoppa in i dushen en sväng!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vart är bilderna på oss då? ;) hihi puss

2011-07-29 @ 08:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0