GOD MORGON

RAAAAAAAAAH!

skrev ett långt inlägg men så cpa sig datan så de försvan!!! jaja gick upp vid 10.oo idag typ. och morgonen har jag spenderat med mor min. har fixat håret på henne. Igår åkte jag hem till lollo, hon bjöd på lite mat o film! vid 23.oo bestämde vi oss att vi skulle dra ner mot royal! mycket folk var ute ändå? är måndag nya onsdag? woop.
Jaja jag körde en alkohol fri kväll!! Hade väl både + och - Kom hem vid 3 snåret kanske, la mig o kolla stockholm båstad ( bra som fan! ) Så tänkte jag göra ett blogginlägg, men sen e de svart för ja tväär decka vid datan i sängen. Så när jag vakna var den super varm och jag låg med blogg.se uppe. haha aa...

Iallafall idag var det 2 år sen jag och simon bestämde oss för att bli ett par.  Så vad vi hitttar på får vi se. något extra mysigt hoppas jag? smell you soooon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0