hejhop

fan ja suger på rubriker, men men. igår då? så drog jag och simon till borsökna för att ta ett bad o träffa natta o nikke. frösta gången jag badar i år. men jag var i ca. 3 min sen gick ja upp fick panik de va lite små kallt. eller aa jag gav det inte direkt en chans. iallafall.. simon oh nikke fick för sig att simma ut till en liten flotte. jag väntade på land. när dom når flotten ser jag hur dom står och viftar med en flagga ( den var på flotte ) jag tror bara att dom står och typ leker? men hah sen visar det sig att de var ett fågelbo på hela flottten och fågeln försökte attackera dom! shit vad roligt de lät. det var de ända som prata om sen, hur hemskt de var hahah.. jaja. nu ska ja snart trffa natso, ska hem till henne uppdatering kommer sen ;D PZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0