hejhopp!

Blev väldigt glad imorse när jag vaknade att de var sol ute! Så de blev snabbt på med bikinin o ut på altanen. hann dock bara ligga ca 30 min innan de kom ett stort jävla moln!!! Så nu sitter jag vid datan. tänkte ta mig något att äta, innan jag börja fixa mig för att gå ner mot stan, en promenad fåre bli.

Min kära vän Natso åker snart till spanien för att jobba! hoppas hon får de super roligt o inte lika mysslyckat som mig. Och att hon kommer hem glad och brun som en pepparkaka med många roliga berättelser att berätta. <3



1 år sen på midsommar, våra familjer träffas alltid och äter midsommarmat har vart
så så länge jag kommer ihåg. tradition <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0