ohoj!

bidde inge mer uppdatering igår. sorry. fick ett sms att jag blev ledig igår så jag passade på att dricka lite alkohol. ett stort misstag, jag tror inte jag tål det alltså, drack bara 3 öl och en grogg på hela kvällen. men i morse trodde jag jag skulle gå under!!      Mådde så himla dåligt. gör de fortfarande. tänkte nästan skita i att uppdatera. inge energie. mååh men min käraste kom in med frulle på sängen imorse <3 Nej, nu ska ja typ lägga mig o sova ett tag. Ikväll ska jag bara ta det lungt moffa chips o godis !  och sovaaaa! hörs sen PZ ! tråkig som jag är tog jag inga bilder igår. Kan ändå inte lägga in dom på min data? någon som vet hur man gör när de står att jag måste formatera om disken? redan gjort de men går ändå inte?????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0