snygg/ful?

Jag tänker inte sitta o låtsas att jag har bääästa självförtroendet, för det har jag inte. jag har många komplex. Jag tycker inte jag är ful absolut inte. Men det är klart det finns ställen på min kropp jag skulle kunna fixa. När jag var mindre hade jag det jätte jobbigt med min leverfläck jag har i ansiktet. jag kunde inte ha mitt ansikte i vissa vinklar när jag pratade med någon och tänkte jämt o ständigt på det när jag var med folk. det pågick många år. Nu? nu tycker jag om det. den är lixom mig? malin.  Folk får tycka vad dom vill. Och tar inte åt mig lika mycket när folk komenterar den eller något. Som sagt jag är inte super duper nöjd med min kropp, men jag skulle aldrig byta ut mitt utseende eller kropp mot någon annans.


Kommentarer
Postat av: mariamagyar*

du är jätte fin malin! :)

2011-07-18 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0