bröllop

Är väl typ alla tjejers dröm? att gifta sig, inte direkt min dröm  sådär. Klart jag vill gifta mig. Men det är inte så bråttom. men om jag ska gifta mig ska jag ha stor klänning, det ska vara i en kyrka, min pappa ska leda mig. Jag ska ha brudtärnor, och den här klassiska bröllops låten när man går in till altaret. Allt ska vara på klassiskt så de bara skriker om det. Hah aa nej, nu vet man ju aldrig om man kommer gifta sig. men en liten dröm är det väl alltid. och själva " frieriet" ska vara av killen och det ska vara genomtänkt. Behöver inte vara på en resturang som de alltid är i filmer, men de ska inte vara något hastiskt!



ca. så vill jag att min klänning skulle se ut, i den stilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0