Buhu

Ligger och kollar vänner på TV. sett de tusen miljarder gånger men kan kolla på de tusen biljarder gånger till. Mor min är iväg för att inhandla lite mat, pommes,bea o nuggets står på menyn! Imorgon blire träning igen. Fyfan vilket piss väder det var idag. får väl hoppas på bättre imorgon. Är helt ensam, de kan vara shönt det med. Ska lägga mig o kolla sista avsnittet av jersey shore.

Två bilder från studenten!





jag just nu



Har tubtopp på mig, o fyfan vad fult de är med tubis när man har BH med band. De förstör hela grejen! Nu har jag de för ja drog på mig linnet för att springa iväg på ett ärende. FYFY! Men ingen såg ju. Men aa, de är grymt fult typ som att ha strumpor i pumps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0