goooodag!

Ligger o svettas i mitt otroligt varma rum. de är galet varmt. Väntar på att seg Simon ska bli klar. fan vad ja hatar att vänta, gah. underhåll mig någon.
Funderar starkt på att böjra plugga högskola det finns ju inga jobb iallafall. såg någon annons i tidningen där dem hjälper ungdommar att skaffa jobb så jag slog en signal dit, men icka sa jag då. utan jag hade redan skrivit in mig på arbetsF. Och gått med i UGA, och skrivit Cv. jaha nee då kunde dom inte hjälpa mig. fyfan. hon sa, de är bara sök jobb, nehe?

Så funderar att söka en utbildning som varar Ca, 3,5 år. Finns i eskilstuna och sthlm. vet man ju inte vart man ska söka? vad ja ska söka säger ja icke nu. vill vara helt säker.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0