Hej och förlåt

förlåt för kass uppdatering! Har varit på stan hela dagen typ? Jag tog mig en promenad ner tränade plus solade, sen bestämde jag mig för att promenera hem. var skönt! Lollo hade råkat få med sig min plånbok så jag fick åka till hällby och hämta den, nu har jag nyss dusha o ätit !

Känns som jag har en medelålders kris (?)  heter de så? aja, 20 år, bor hemma, inge jobb och inga speciella mål i livet? är trött på allt, är trött på att gå hemma, är trött på att festa, är trött på alkohol, är trött på människor runt mig. trött på eskilstuna. trött på livet ?  Inte såhär jag hade föreställt mig att det skulle vara vid 20års ålder?
Rhodos såg jag som min bijlett från allt, de sket sig och svek mig totalt!

Konstigt nog skulle jag vilja spola tillbaka till gymnasietiden, till att vakna upp och ha något att se fram emot att göra något.

Så blir de inte bättre att den personen som kanske ska göra en glad och älskad gör att man mår sämre och får en att känna sig som man inte är värd mer än ett par strumpor ibland.

som sagt, trött på skiten, när ska man få bli lycklig


Kommentarer
Postat av: anonym

För att bli lycklig måste man göra livet till vad man själv vill.



Gör något dramatiskt!



* Dumpa killen som gör dig ledsen och lämna den platsen åt någon ny främling som får dig att känna dig lycklig och underbar.



* Sök jobb i Norge, där behöver dom jättemycket svenskar!



* Skriv upp vad du har för livsmål och vad du brinner för - sen ser du vad som krävs för att uppfylla dem. Kolla upp utbildningar och gör en plan på hur du ska nå till ditt mål.



* Framför allt - låt inte festandet bli din utväg i livet när du inte orkar förändra din tillvaro eller när saker går emot dig. Träna, träffa vänner och skit i den där killen så kommer du komma på bättre tankar. Alla har stunder i sitt liv när man behöver finna gnistan igen.



You can do it!

2011-06-27 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0