17.11




Guud vilket underbart väder det var idag! Verkligen vår känsla! Har sett vårans första vårteckan också, en fjäril !
Nu fattas det bara att all denna snö ska försvinna, eller all, det är ju lite snö kvar iallafall !
Livet leker! Nästa månad blir jag 20 ! wiihooo, månaden efter drar jag ner till rhodos och jobbar som bartender. Man ska inte klaga. nej och idag är det ju tisdag då sänder dem mitt favvvvvo program. Desperate houswifes ! Finns inge bättre
Träffade min kära gammla going Natso idag på stan. Vi tränade ! Älskar den tjejen. Vi har vart vänner ända sen barnsben. Och jag antar att vi kommer vara vänner tills vi går med varsin rullator.
Nej vad sker idag då, kanske åker hem till min fruga Lollo och kollar Dp. Om jag får tillgång till bilen det vill sääga! Annars skulle de ju funka att cyckla i detta väder. Men jag har en sådan otur att alla mina cycklar blir snodda varje sommar.
Neej ha de bäst allaihoppa !
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0