Jadu




Jaha då var man hemma då. Nyss pratat i telefonen med min nudel Lollo, vi har smidit planer om att
gå till royal oak ikväll och ta en öl. Bilden är från förra sommaren då vi var smått stammisar där.
Nej det slog mig idag att denna sommar är den första sommaren jag är singel på sen jag var 14 ? Och jag blir 20. hmm ? en singel Malin denna sommar alltså.
Neej nu vill jag ha helg! Stockholm, stockholm, stockholm !!
jag har sånt jävla dåligt lokalsinne, så när jag är i stockholm känner jag mig som en nål i en höstack.
Hittar knappt i Eskilstuna och jag har bott här hela mitt liv? Det är inte roligt att åka bil med mig,
jag kör typ omvägar för jag inte vet den kortaste o bästa vägen. men de e ju OK de med.
Nej nu ska ja hoppa in i dushen och börja fixa mig lite

HA DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0