kråkor?

Aldrig haft nå större problem med fåglar, visst dem kanske är så mysiga eller rena?
Men en gång när jag stod och väntade vid bussen på min kompis Natta skulle komma hem så i busken bredvid
från ingenstans flyger en STOR kråk jävel mot mig och sätter sig på mitt huvud :S ?
Panik eller? Tur hade jag luva på mig, men jag börjar vifta o skrika högt! Och den skrek tillbaka
" Kraaack kraaaaack" Tillslut flyger den bort? Jag har ingen aning vad den höll på med om den attackera mig eller om den trodde ja va nå träd :S trög kråka iallafall. Killen i busshållsplatsen mittemot mig tappade ju hakan, tur var så kom bussen 2 sek efter så jag kunde gå därifrån med Natta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0