Sol vind o vatten

Hejhopp!
kom hem för ett tag sen, denna dag har näästan sprungit förbi. Vart förbi polisen o fixat nytt pass.
Mitt går ju ut i sommar. Kollat om jag måste ta ny magmedecin när jag åker. Tog ju sån där i höst/vintras.
Sen hann jag med att träna en "snabbis" med Moa. Måste börja skärpa mig med maten ja trycker i mig?
Jag menar de blir ju + - när jag tränar men sen äter massa onyttigt. Sååå denna gång ska jag försöka. Åt en köttbit med sallad och en knäckermacka med skinka. Vet inte hur nyttigt / onyttigt de är men. Sen tänkte ja gå ut o springa en truddelut vid 6 tiden kanske. Det har ju regnat till och från. Men ? man har ju alltid något som hindrar en från att röra lite på sig.

Nope kollar Scrubs, sen efter de blir de How I met your mother






kanske blir bio ikväll. FÅR FÖRSÖKA ATT SKIPPA POPCORN !

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0