happy

Hallå!
Hur mås de, bara bra. Imorgon är de fredag, as shönt. Då måste jag släppa loss. Måste och måste villl. Idag har jag vart på stan / tuna park med lollo. Hitta typ inget? en klänning och örhängen. Men fanns fan inget. Så det blev lite misslyckat. Hah det är så roligt när man ser folk på stan som fasnat (?) i det här stadiet där man "hänger" utanför gallerian? människor som är äldre än en själv. Men dem kanske tycker det är roligt vad vet jag. Men finns väl andra ställen att träffas. EN låt som måste höras Mr Saxobeat. mm riktigt bra. lyssna på den om ni inte hört den än. jaja, nu ska jag hoppa in i dushen och dusha av mig den äckliga solarie lukten man får efter man solat! hörss sen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0