hej bloggen !

länge sen ja skrev. har inte haft tid eller ork att koppla upp till internet. men nu så. Sitter just nu på ett cafe här i närheten där vi bor. har inte internet i lägenheten så får gå hit. Har inte fått börja jobba än. så de har bara blivit legat vid stranden/polen. och festat. igår blev de lite för mycket kanske. vakna upp och hade inge minne av något igår. men kära sara min rums kamrat tog hand om mig. folket här e jätte roliga o helt underbara! men nu vill jag jobba jobba jobba!. om en timme ska jag på hälsokontroll, ta blodprov o sånt. Ikväll blir de väl o ta sig en återställare kanske? blir myckt alkohol. men de är ju sooommar! ni ska få lite bilder, blir uppdatering idag senare eller imorgon biiitii













beställde en sallad, men fick inte riktigt den salladen ja tänkte








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0