konstigt?




tur att man inte tog de där så seriöst då?

fick lite "nostalgi" från tidigare. Hoppas jag inte förstört något som tydligen varat länge. jajajajaj! all lycka till dom.

nu då. ja kom precis hem ligger uber bakis i sängen, tänkte sova en timme till. sen förbereda mig för stockholm. för idag blire GRÖNA LUND! wihooou !
 
Ja är ganska feg när de gäller karuseller. men själva grejen är ju bara roligt ! men sitta på ett tåg är inte något ja känner för just i denna sekund! höhöhö, ska försöka ta bilder. Konstigt inlägg? bakis+ångest inlägg.

jaha igår då? vad hände då, joo ja var med frugan lollo, vi gick till royal. inte så mycket minne av de. utan de blev bara massa drama där, sluta med att ja satt kl 2 där själv? hah aa, iallafall. träffa nina, en tjej. typ 3 år sen ja såg henne? sen när dem väl stängde gick ja o träffa en kompis o sen decka jag där. vakna upp lite panikig för ja ska till sthlm. ringde mamma, o åkte hem. en låååång historia kort.

träffa mitt såkallade "x" igår på krogen. kändes konstigt? men shönt för ja hade inte samma behov längre. lättare.

JUST JA, adjööö om de nu blir så att vi dör idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ex

2011-05-22 @ 04:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0