tankar

För ett tag sen gjorde jag och mitt X slut, jag hade fått reda på att han varit otrogen mot mig ett tag. Jag behövde min tid att tänka. När jag sedan var villig att försöka förlåta försöka lägga det bakom mig var det han som ville ha lite tid för sig själv. vilket ja förstod, det har hänt myckt runt honom. Men det visade sig att tiden han villa ha själv, hade han börjat träffa en annan tjej. Vilket jag då inte visste, för han höll fortfarande kvar mig. gav mig falska förhoppningar, sa saker att han han fortfarande älska mig. Att de var han o jag att vi inte skulle träffa andra. Jag frågade han om den andra tjejen om det var sant? att jag inte ville blanda mig in i hans liv igen om han träffade henne. Han kom med nya lögner och sa att dem bara var kompisar att han ville ha mig. nya lögner varje dag, som jag gick på. jag trodde han verkligen ville. Så vi började träffas igen efter ett tag ifrån varandra. Och även om ja visste innerst inne att de han sa var lögn. valde jag att tro på han. tills  igår då jag fick träffa den andra tjejen. och sanningen kom fram, att dem har träffats, umågåtts, som mer än vänner. Han och jag var tillsammans nästan 2 år. Vilket första året var väldigt bra. Jag hatar han nu, jag hatar han för alla lögner han sagt, jag hatar han för hur han behandlat mig, men mest av allt hatar jag han för ja är rädd att bli kär igen. Tänk om man fallar för en likadan iditot som han. Att få sitt hjärta krossat o stampat på var svårare än jag trodde, jag har levt som ett spöke ett bra tag för allt som hänt. Även efter allt som hänt önskar jag honom lycka. för jag vet att han kan vara en bra person. han låter sitt ego ta över ibland bara och tänker inte på människorna runt om sig och konsekvenserna. Jag försökte länge få det att funka, mer kan man inte göra, men att leka med två tjejers känslor är droppen. något man ej kan förlåta. Jag har tusen tankar kring detta, varför? är ett ord som jag aldrig kommer få ett svar på. Han har utnyttjat mig och mina känslor sista tiden. och inget han sagt om oss har stämt. om hans känslor kring oss,mig.


Kommentarer
Postat av: natso

jag och jag sviker dig aldrig det kan du lita på <3

2011-05-15 @ 21:00:01
Postat av: Natta

Du är värd någon bättre Malin :)

2011-05-16 @ 19:12:36
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0